Hürriyet Bumerang

28 Mart 2010 Pazar

Capacity&MAC




Bu haftasonu teyzemlere geldik kalmak için. Bu sabah da kahvaltıdan sonra Capacity'e gittik erkenden. İyi ki de erken gitmişiz çünkü biz gittikten 2 saat sonra full dolmuştu otopark :) Gittik ilk önce ben zaten dün teyzem gideriz dediğinden beri MAC için yanıp tutuşuyodum :P Gidince önce kuzenime kıyafet baktı teyzem. Biz de o bakarken bebek arabasını sürüyoduk dolaşıyoduk avm'nin içinde. Gezerken bi baktım karşımda Agatha. Hemen girdim tabi çünkü ilk gittiğimde toka alcam diye takılara bakmayı unutmuştum :) Bugün de baktım bi tane küpe beğendim 128 tl'ydi sanırım. Sonra da saatlere baktım 290dan başlıyomuş :/ Ama çok güzel şeyler vardı içerde. Sonra çıktık yukarı MAC'e girdik. Çok tatlı bi mua abla karşıladı bizi hoşgeldiniz diye. Güler yüzlüydü yani. Ben de önce morkelebekin blogunda gördüğüm yeni seriden electric fuschia lipglassı denedim. Dediği kadar varmış yani o mavi pırıltılara bittim resmen :) Alcaktım ama allık almak istediğim için alamadım ama haftaya tükenmezse alırım Bağdat Caddesine gidip. Sordum allıklar ne tarafta diye bana allıkların hepsini gösterdi. Seri allıklarını da gösterdi ama o allıklar çok büyük olduğu için istemedim. Normal allıklara baktım işte 2 renk arasında kararsız kaldım. Biri mat açık pembeydi biri de daha koyuydu. Mua ikisini de yanağıma sürdü. Fırçası çok güzeldi ya keşke onu da alabilsem ama Mac'te çok pahalı olduğu için Sephora ya da TBS'den alcam sonra :/ Baktım sonra koyu olan daha güzel durdu. Onda karar kıldım en sonunda :) Aldıktan sonra bi baktım kutusuna ismi Dolly Mix'miş allığın. Daha önceden de bloglarda görüyodum o rengi istiyodum. Tam isabet olmuş yani :) Biraz bu allığımı kullanayım azalsın sonra o açık mat pembe allığı da istiyorum :P:D Neyse ordan çıktık Mango'ya gittik çanta bakmak için. Öbür teyzemin doğum günümde aldığı çantayı değiştircektik. Bi çanta beğendim ama aradık sonra ben varken değiştiririz dedi teyzem. Biraz sinir oldum açıkçası. O kadar beğendim çantayı yani. Capacity'den yeni geldik şimdi. Yarın Matematik sınavım var. Bana şans dileyin :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder