Hürriyet Bumerang

4 Ağustos 2009 Salı

MiM....:)

Kimse beni mimlemedi çünkü ben bu mim için geç kaldım :) Ama olsun yine de kendi kendimi mimlemek istiyorum ve en çok cevaplamak istediğim soruları cevaplıyorum :)
1. İlk kez makyaj yapmaya kaç yaşındayken başladın?
Küçükken makyaja çok meraklı olduğum için annemin varolan birkaç tane makyaj malzemesini alıp makyaj yapmaya çalışırdım ve her yerime taşırırdım :) 6. sınıftayken bazen parlatıcı sürerdim. Sonra da silerdim. Geçen sene de göz kalemi sürmeye başladım işte böyle. Yani bi parlatıcı bi kalem makyaja giriyosa 8. sınıfa geçtiğimde tam olarak başlamış oldum :) O da fazla değil.
2. Aldığın ilk makyaj malzemesi neydi ve hangi markaydı?

Önceden annemin rujlarını denemem dışında 6. sınıfta aldığım Nivea parlatıcıydı galiba.
3. Makyaj senin için günlük basit bir rutin mi yoksa hastalık mı?

İkisi de değil, sadece eğlence o da arada sırada.
4. Karşılaştığın her güzel makyaj malzemesini çılgınca arzuluyor musun?
Eğer çok güzel ve sevdiğim bir şeyse evet :D
5. Hiç MAC kullandın mı? Kullandıysan "işte bu en harika ürünü!" diyebileceğin tek bir ürün söyle bana.

Malesef hayır ama alırsam ilk glosslarından almak istiyorum :D
6. Her genç kızın favori bir siyah göz kalemi vardır. Senin favori göz kaleminin markası ve rengi?
Siyah kalem beni canavar gibi gösterdiği için mavi ve yeşil kullanıyorum. Markası Flormar.
7. Vazgeçemediğin, elinin altında en az 3-4 tane bulundurduğun favori rimelinin markası?
Daha önce de bi yazımda bahsettiğim gibi rimelim yok ama Maybelline rimellerden bir tane almak istiyorum.
8. Makyaj alışverişini en çok hangi mağazadan (Tekin Acar vb.)/web sitesinden (Strawberry vb.) yapıyorsun?
Watsons
9. Makyaj malzemelerini nerede saklıyorsun?
Oje ve parfümlerimi She'nin parfüm-deodorant-krem üçlüsünün kabına, makyajları ise arkadaşımın anneme aldığı ama annemin koycak fazla bir şeyi olmadığı için benim üzerine konduğum makyaj çantasına koyuyorum ama yeni makyaj çantası almayı düşünüyorum.
10. Makyaj alışverişine aylık ne kadarlık bir bütçe ayırıyorsun?
Belli bir fiyat yok. Kafama estiğinde bir şeyler alıyorum :)
11. Severek takip ettiğin bir yerli bir yabancı blogu yazar mısın?
Yabancı bloglara bakmıyorum ama yerli bloglardan en çok Lifeaboutashopaholic, Marjo, Tuguna, Makyaj Çantam ve Pinksugarr'ı takip ediyorum.
12. Yerli makyaj markalarında favorin hangisi?
Pastel ve Flormar.
13. Hangi göz makyaj temizleyiciyi kullanıyorsun?
Diadermine'in bir makyaj temizleyicisini kullanıyorum.
14. Hangi makyaj çıkarıcıyı kullanıyorsun?
Kullanmıyorum.
15. Ten ve göz rengin?
Ten rengim açık, göz rengim yeşil-ela gibi bir şey :)
16. "Onsuz yapamam!" dediğin kozmetik markası?
Heralde göz kalemlerim için Flormar, bir de glossları için She :)
17. Klasik bir soru: Makyaj çantana sadece 3 şey koymaya hakkın olsa neler alırdın?
Lip gloss, oje, göz kalemi.
18. Far bazı, makyaj bazı gibi ürünler kullanıyor musun? Kullanıyorsan, hangi markalar? Kullanmıyorsan, neden?
Kullanmıyorum. Çünkü kullanacağım kadar makyaj yapmıyorum :)
19. Bu mim dalgasını hangi bloglara göndereceksin?
En son ben cevapladığım için kimseye :)

1 yorum:

  1. benimki pek makyaj blogu sayılmaz ama takip ettiğin için teşekkürler :)

    YanıtlaSil