Hürriyet Bumerang

6 Ağustos 2009 Perşembe

Alışverişş :)







Dün en yakın arkadaşımla Tepe Nautilus AVM'ye gittik gezmek amacıyla. Mağazaları gezdik falan bazı kıyafetleri beğendik ama alamadık. Sonra da Claries'de %70 indirim olduğunu görünce hemen içeri daldık :) En az yarım saatimizi orada geçirmişizdir bir küpe beğenmek ve seçmek için. İşte bakındık küpelere falan ben balıklı, yunuslu ve balinalı olan üç küpe beğendim. 3ü birlikteydi. Arkadaşım da kirazlı, eyfel kuleli ve nokta şeklinde bir arada olan üç küpeyi aldı. Tam ödeme yapcaktık sonra da birden sevimli, gülen suratlı üç tanesi bir arada olan taçları beğendim. Onu da aldım :) Daha fazla alcaktım indirimi bulmuşken ama para kalsın lazım olur diye almadım. Küpeyi %70, tacı da %50 indirimli aldım. İkisi 26 TL yerine 9.5 TL'ye geldi. Baya kârlı çıktım :) Claires'teki küpe ve diğer şeyleri beğenenler kaçırmasın bence ;)

2 yorum:

  1. Güle güle kullan canım çok şirinler:) Bayağı bir kârlı çıkmışsın :D

    YanıtlaSil
  2. sağol :) sen de böyle şirin şeyleri seviyosan claires'e gidebilirsin

    YanıtlaSil