Hürriyet Bumerang

9 Ağustos 2009 Pazar

Farlarım :P


Size bu yazımda farlarımı tanıtmak istiyorum. Mac, İnglot gibi markalar olmasa da öylesine tanıtayım bu farları dedim :)




İlk olarak sırada Flormar farlar var. 6'lı olan farı 2 sene önce kuzenimin düğünü için For You'dan almıştık. Ama fazla kullanmadım kaldı öyle. 2'li olan far ise Cosmo Girl dergisinden çıkmıştı. Onu da fazla kullanmadım. Renkler tam aynı değil. Fazla da güzel değil bu farlar ya. Flormar'ın farlarını sevmedim. Bu fotoğrafı çekeli yarım saat olmadı. Şu an elimde duruyo ve yarısı uçup gitti. Pek kalıcı da değil zaten. Ve fotoğrafta yeşil renk pek belli olmamış.








Sıra geldi diğer farlara. Bu farlardan mavi ve mor olanı She'den. Pembe olanı ise geçen sene For You'dan almıştım. Bilyeli far onunla sürülüyo heralde ama ben Flormar farların içinden çıkan o yumuşak şeylere sürüp gözüme sürüyorum. Sünger heralde. Adı her neyse :) Zaten bu farı da pek kullanmıyorum. Üstündeki yazı silinmiş ama galiba First Time'dı markası. She'nin krem farlarını da pek sevmiyorum. Gözde çizik çizik oluyo sonradan. Sinir oluyorum bu duruma. Bir de elimde açık mavi gözükmüş ama aslında koyu mavi. Her neyse böyle ele sürüp de göstermeye galiba swatch deniliyomuş. Shopaholic'in blogundan öğrendim zaten çoğu şeyi :)
Bu farları pek kullanmıyorum ama tatile gitmeden önce yani en geç 2 hafta sonra benim İnglottaki indirimden refil farlardan almam gerekiyo. İnşallah indirim btmez o zamana kadar. İnglot'un nerelerde olduğunu bilen bana söyleyebilir mi? Ben Cevahir'de görmüştüm bi tane galiba. Bir de o refil farlar palet alınmadan verilmiyomuş. O paletlerin fiyatı ne kadar? Bi blog 15 yazmış, biri 11 biri de 8 mi ne. Ben tam anlayamadım. Bilen bilgilendirebilir mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder