Hürriyet Bumerang

9 Ağustos 2009 Pazar

Bostancı Sahili :)


Bugün akşam Bostancı Sahili'ne gittik 5 dk'lığına. Fazla durmadık sadece denize fln baktık, bankta oturduk, bir de bu fotoyu çektik :) Kıyafetimi de göstermek için bloga koydum. Üstümdeki askılı bluzu çok seviyorum. Geçen sene kuzenimin düğününde giymek için almıştım. Altına beyaz etekle çok güzel olmuştu. Kot ise Collezione'dan. Mayıs'ta almıştık, hala var mıdır bilmiyorum. Cepleri taşlı bi pantolon. Ayakkabıları Kadıköy'den aldım ama markasını ve aldığım mağazayı unuttum :) Neyse görüntü pek ii diil ama napalım :) Benim de bi güzel çekim yapabilen fotoğraf makinem yok ki :( :P Neyse herkese iyi akşamlarr :)

2 yorum:

  1. Olsun canım büyütünce gayet belli oluyor giydiklerin ;) çok şeker olmuşsun, askılıya ben de bayıldım yahu :)

    YanıtlaSil