Hürriyet Bumerang

25 Temmuz 2009 Cumartesi

Yeni Ojeler ve Sinema

Dün size yeni kıyafetimi gösterceğimi söylemiştim ama ne yazık ki yeşil tunik büyük geldi hafif o yüzden 1 beden küçük alcaz, beyaz kapri ise bir yerde dikiş mi patlamış ne boşluk vardı onu değiştircez. O yüzden size kıyafetlerimi diil ama pazartesi günü arkadaşlarla aldığım ojeleri göstericem.
İşte 2 oje;





Renkler pek net değil ama yine de resimlerini koymak istedim. 1. oje Pastel'in 41 numaralı ojesi. Rengi parlak koyu pembe. 2. oje ise Alix Avien'in 156 numaralı ojesi. Bunun rengi ise pembe ile kırmızı arası yani fuşya gibi bi renk. Alix Avien'inkini denemeye fırsat bulamadım henüz ama Pastel'inki tırnakta çok güzel duruyor. Pembe sevenlere tavsiye ederim :D 2 ojey de Watsons'tan aldım. Pastel 1.69 TL, Alix Avien 1.99 TL. Neden böyle 1.99 gibi rakamlarda bırakırlar ki ne fark var :D Sinir oluyorum böyle olunca.
2. olarak ise arkadaşlarla gittiğimiz gerilim filminden bahsetmek istiyorum. 3 arkadaşla birlikte Kapan diye bi gerilim filmine gittik. İlk defa gerilim filmine girdim sinemada :D Ben filmi az beğendim. Fazla gerilim yoktu. Adam yolda sevgilisiyle giderken bi kamyon görüyo içinde bi kadın görüo fln. Polise haber vermedi die sevgilisiyle kavga ediolar. Sonra karısını da kaçırıyolar. Adamın sevgilisini kurtarma çabaları gösterilio filmde. Ama adam neler yapıo sevgilisini kurtarabilmek için. Ben hayatta yapamam ıyy :D Neyse fazla anlatmıyım. En kısa zamanda Yeni kıyafetleri de yayınlıcam. Herkese ii akşamlar :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder