Hürriyet Bumerang

26 Temmuz 2009 Pazar

Yeni Kot Elbisemm :):)

2 gün önce aldığım yeşil tunik büyük geldiği için değiştirmeye gitmiştik. Bi küçük bedenini denesek de tam oldu ama yine biraz üst kısmı potluk yapıodu :) O yüzden o yeşil tuniği iade ettik ve yerine bu güzel elbiseyi aldık. Tam da aradığım elbiseydi :) Son bir tane kalmıştı o da 34 bedendi. Dedim bu olmaz ama denedim yine de. Üstüme tam oturdu. Kalıp genişmiş :) Çok şanslıyım hee :D







Elbiseyi aldıktan sonra abimle birlikte annemi eve bıraktık ve Bağdat Caddesi'ne gittik. Abimle gezdik Bağdat Caddesi'nde. Mağazalara girmedik ama dışarıda gezindik öyle. İlk defa gitmiş oldum Bağdat Caddesi'ne. Zaten her yere abimle gidiyorum. Hep gezdirir beni sağolsun :) Gezerken 2 tane MAC mağazası gördüm :) Çok istiyorum MAC'ten bir şey almayı ama ne yazık ki orası beni aşıyo :) Sonra yorulduk ve Gloria Jeans'e gittik. Abim choco caramel aldı, ben coconut white chocolate aldım. İkisi de çok güzel içecekler :) Sonra da eve döndük. Çok yoruldum bugün ya :)

4 yorum:

  1. canım elbisen çok güzelmiş, güle güle giy, bayıldım :))) inşallah ben de 34 bedenlere sığabilirim :P

    ben de anadolu tarafındayım, bağdat caddesini çok severim, bostancı sahilini de aynı şekilde :) gitmediysen tavsiye ederim ;)

    gloria jeans'te favorim smoothie'leri, bir daha gidersen karışık meyveli sütlü smoothie dene bence ;)

    YanıtlaSil
  2. Ben de zaten 38 bedene sığıyorum ama bu elbisenin kalıbı geniş yoksa nerde 34 bedene sığmak :D
    abimle bostancı sahilinden de geçtik ama arabayla :D
    Zaten gloria jeans'de tüm içecekleri denemek istiyorum. Sütlü smoothie'yi de duymuştum denemek istiodum. Önerin için sağol :)

    YanıtlaSil
  3. Yeni bir blogmuş hem haırlı olsun hemde güle güle giy diyeyim sevgiler

    YanıtlaSil