Hürriyet Bumerang

17 Temmuz 2015 Cuma

Pastel Day Long Lipcolor Kissproof 19

Bu ne uzun başlık oldu öyle ya :D Böyle de bi giriş cümlesi yok ayrıca, benden de anca bu beklenirdi zaten :D Herneyse konumuza dönecek olursak blog yazımın amacı Pastel'in mat serisindeki kalıcı rujlardan 19 numarayı tanıtmak. Ben bu ruja feci derecede aşık oldum diyebilirim. O kadar sevdim ki 3 rengini birden aldım. Ama bu yazım sadece 1 rengiyle alakalı olacak. O da mor tonlu bordo olan 19 numara.



Aslında ben bu ruju mor diye aldım ancak bu serinin rujları sürünce dudakta matlaştığı için daha soğuk bir renk gibi duruyo. Resimde de görebilceğiniz gibi kabında mor dudağımda ise kahve-bordo arası bir renk gibi görünüyo. Yine de ben bu ruju çok sevdim. Sürdükten sonra 1 dakika içinde matlaşması, gün boyu ne yiyip içseniz çoğunun dudakta kalması (sadece ortası biraz siliniyor), hiçbir yere yapışmaması-bulaşmaması, kokusunun vanilya gibi olması sevdiğim özellikleri arasında. Hiç sevmediğin özelliği yok mu diye sorabilirsiniz. Evet, var; o da tazelemek için tekrardan sürdüğünüzde parça parça bir görüntü oluşturması. Yine de çok gözüne batıyor mu diye sorarsanız da hayır cevabını verebilirim.



Fotoğraflarda kirpiklerim çok uzun çıkmış, bunu ise Benefit They're Real rimele borçluyum. Bir ara onun da yazısını yazıcam. Şimdilik hoşçakalıın :)


(Gün ışığında da görünüşü bu şekilde)

3 yorum: