Hürriyet Bumerang

1 Temmuz 2015 Çarşamba

Magnum Store Deneyimi


Herkese merhaba, geçtiğimiz haftalarda İlayda'yla beraber Bağdat Caddesi'nde Magnum Store'u denemeye gittik. İlk gittiğimizde önünde şok olduk çünkü açılışın üzerinde bikaç hafta geçmesine rağmen kuyruk vardı. Bildiğiniz bş 15-20 dakika kuyrukta bekledik ve beşer beşer gruplar olarak aldılar insanları içeri. Herneyse bekledik falan sıra bize geldi. İçeride öncelikle ücreti ödeyip fiş alıyorsunuz, daha sonra üç adet topping yani malzemesini seçiyorsunuz. Çikolatasını bitter mi sütlü mü beyaz mı istediğinizi söylüyorsunuz ve hazırlanıyor Magnum'unuz. Biz sabırsızlıkla bekledik dondurmamızın olmasını :D Yalnız çok fazla çeşit var pişmaniye bile var çeşitlerin arasında ki bu beni çok sevindirdi en sevdiğim şeylerden biridir pişmaniye :D Ben pişmaniye, patlayan şeker ve karamel parçası koydurdum çikolatasını da beyaz yaptırdım. Tadını çok beğendim. Bildiğiniz Magnum dondurmasına ek olarak çeşit fazlalığı var işte üzerinde ama kendi damak tadınıza göre hazırlatmanın keyfi başka :) Eğer İstanbul'da oturuyorsanız kesinlikle gidin bir deneyin derim :) Bu arada fiyat fix 7,5 TL.





İşte benim Magnum'um :) 



En çok beğendiğim Magnum tasarımları ise bunlar oldu, hele ki dev çiçek kaplamalı olan favorim :)

2 yorum:

  1. Hala gidemedim. En yakın zamanda gideceğim. Paylaşım için teşekkürler :)

    YanıtlaSil