Hürriyet Bumerang

12 Kasım 2014 Çarşamba

Gratis&Watsons Alışverişim

Geçtiğimiz haftaki büyük Gratis indiriminin yazısını yazmayı baya geciktirdim. Ben bu indirimden baya bi ürün aldım.



İlk olarak Baby Lips'in Cherry Me ve Hydrate olanını aldım. İkisini de çok sevdim. Ve Essence'ın en beğendiğim iki oje rengi olan The Caribbean Sand ve The Sparkle renklerini aldım. The Caribbean Sand çok ince yapılı ancak altına başka bi renkle kullanılabilir o yüzden pek sevmedim boşa almış oldum :( Malesef çok beğendiğim lacivert rengi olan The Ocean Sand'i bulamadım bu koleksiyondan. 





Bu büyük indirime her şey dahildi abur cuburlar bile :D Ben bu Corny Big Chocolate'ın tadına bayıldım böyle pirinç patlaklı şeylerin tadını zaten beğenirim :)



Çikolata demişken bu sabuna aşık oldum. Ama malesef duşta kullanılınca biraz kuru bi his bırakıyor. 



Kitabı Kadıköy'de Gratis'in karşısındaki bi kitapçıdan aldım. 2 günde bitirdim çerezlik bi kitap :D 
İşte böyle söz vermiyim ama her ürünün ayrı ayrı yorumunu yapmaya çalışıcam :D 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder