Hürriyet Bumerang

6 Mart 2014 Perşembe

Happy Birthday To Me :)

3 gün önce yani 3 mart tarihinde benim doğum günümdü ve 19 yaşımı doldurdum :) Şu an hem çok ilginç hem de çok sıradan geliyor :D Doğum günümde bi arkadaşlardan bi de aileden olmak üzere iki sürprizle karşılaştım. İlki çok komikti. Benim gözlerim bağlanıp yürütülürken kafama kuş pisledi :D Üstüne gözlerim açılınca konfetilerin patlamaması gibi bi talihsizlik de yaşadık. Tabi bunun etkisiyle hepimiz gülme krizlerine girdik. Yine de çok güzeldi ve arkadaşlarım bu sürprizle beni çok mutlu etti.
 
Sitelerinin çardağında bana doğum günü sofrası hazırlamışlar :D



İkinci sürpriz ise ailemin beni yemeğe götürmesi ve ardından eve gelince çiçek sepetinden gelen keklerimi bulmam oldu :) Hep istemiştim doğum günümde çiçek sepetinden kek gelmesini. Şans bu yaşımaymış. Annemden de kar taneli kolye geldi. Çok beğendim :) 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder