Hürriyet Bumerang

7 Mart 2014 Cuma

Skiing

Gelelim Finlandiya ile ilgili postlarımaa...
Öncelikle ben kayak maceramı anlatmak istiyorum. Biz 6 öğrenci ve 2 öğretmen olarak ESN projesi için Finlandiya'ya gittik geçtiğimiz ay. Ben ilk başlarda soğuk hava dolayısıyla çok korkuyordum ancak gidince tahmin ettiğimin aksine çok sevdim Finlandiya'yı. Bunda bir de normalin biraz üstündeki hava sıcaklığının da etkisi var :D 
Nerde kalmıştık? Evet ben size kayak deneyimimi anlatıcaktım. Oraya giderken en çok korktuğum şeylerden biri de kayak deneyecek olmamdı. Evet herkes kayağın ne kadar eğlenceli olduğundan bahsedip duruyordu, evet herkes alışınca bırakmak istemiyceğimi söylüyordu ama ben abimin geçen sene kayakta boynunu sakatlamasıyla ve biraz da korkak yapım sebebiyle korkuyordum :D Ancak hiç de korktuğum gibi değilmiş, işin önemli kısımlarını, püf noktalarını öğrenince çok keyifli bir aktivite. Ben ilk başta öğrenirken çok düştüm. İyi ki bir yerimi sakatlamadım. Bir de herkes elindeki çubuklarla yukarıya çıkarken ben aşağıda unuttum ve o halde ellerim bomboş öğrendim tepeden aşağı doğru kaymayı :D Allahtan yanımda yılların deneyimli hocası vardı ve bana çok profesyonel bir şekilde öğretti kaymayı. Tabi ben tadını alınca defalarca kaydım ve yorulmadım. Gitme vaktimiz gelmeseydi eğer daha saatlerce kayabilirdim :D En komik kısımsa arkadaşımın daha ben öğrenmeden üzerime düşmesi ve benim o yokuşta ayağımda kayak takımlarıyla ayağımı havaya kaldırarak oturur bi halde düzlük alana inmeye çalışmamdı. O halde düşününce kendimi daha da gülesim geliyor :D 
Demem o ki siz de eğer korkuyorsanız bu korkunuzu yenin ve deneyin. İnanın hayat korkarak ve bişeyleri denemeden vazgeçerek yaşanmıyor. Şimdilik hepinize iyi akşamlar sevgili izleyicilerim :) 




 
Ben en arkadaki kırmızı kasklıyım. Atkım nerdeyse düşücek gibiymiş :D Görebildiniz mi? :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder