Hürriyet Bumerang

2 Mayıs 2013 Perşembe

İtalya Sarnico 1

Nerdeyse 2 ay geçti ben anca yazıyorum. Herneyse ben bölümlere ayırarak yazmaya karar verdim çok karışmasın diye.



Öncelikle bu kiliseyi çok beğendim. Bizim gittiğimiz ISSS Serafino Riva okulunun çok yakınlarındaydı.







Kiliseden sonra yerel bi pasticceria denen pastaneye gittik. İtalya'nın sıcak çikolatası çok farklı; pudingimsi katı bi kıvamda ama pudingden daha sıvı. Tatlıları da ortaya karışık yaptırdık. Hatta Türk arkadaşlarla Cem Yılmaz'ın "little little into the middle" esprisini yapmadan duramadık :D Genel olarak tatlıları beğendim ama en çok merak ettiğim olan sarıyı hiç beğenmedim. İtalya'da görürseniz denemenizi önermem.



Kaldığım kızın evi gölün tam karşısındaydı. Boğaz manzarası gibi göl manzarası vardı :D



Bir de sevimli mi sevimli köpeği Chicca vardı :)
Yarın da okuldaki günleri anlatırım şimdilik kaçıyorum :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder