Hürriyet Bumerang

7 Mayıs 2013 Salı

Blogger Bazaar

Pazar günü KafePi Curcuna'daki  Blogger Bazaar etkinliğine katıldım. Öncelikle Curcuna'yı çok beğendim başka bi gün de takılmak için gidebilirim. Salıncaklar falan vardı arkadaşlarla eğlenceli olur :D Çok cıvıl cıvıl neşeli bi ortamdı. Bloggerlar ikinci el veya hiç kullanılmamış eşyalarını satıyodu. Ben bi küpe, bi kazak, iki de kitap aldım. Bunun yanında bloggerlarla da tanıştım. Mesela Tobesh'le tanıştım, dünya tatlısı, çok sevimli bi insan :) Duygu Şenyürek ve Berrilla da öyle. Bir de abim ve arkadaşlarının tanıttığı Presstagram vardı, çok iyi etmişler o aleti bulmakla, instagram fotoğraflarını anında basıyo çok sevdim :D





Miss Cookies'in  cupcakeleri de çok güzeldi diyetimi bozdurdu :)




Fosforlu sarı telefon kılıfıma uygun olsun diye China Glaze'de aynı renk oje de sürdürdüm.




Ve bloggerların standları:






2 yorum: