Hürriyet Bumerang

2 Aralık 2012 Pazar

Starbucks&Gratis

Dün arkadaşlarımla Starbucks'a gittik. Ben dediğim gibi diyette olduğum için Toffee Nut'ımı light süt ile ve kremasız aldım. O karamelli muzlu tartı da bölüştük. Çok merak ediyodum ancak hiç de beklediğim gibi değildi keşke onun yerine kahveli pastayı deneseydik :/ Oradan sonra Gratis'e girdik. Benim niyetim aslında Twilight serisinin mor eyelinerını almaktı ancak talan etmişler tek lacivert vardı. Onu da alacaktım ama son anda vazgeçtim. İki tane simli oje aldım biri mavi biri pembe. Ve son anda Balm'ın istediğim allıklarının 18 TL'ye düştuğünü gördüm ve Frat Boy aldım :) Aslında Down Boy istiyodum ama rengi tenime koyuydu bu daha iyi :D Aslında şu anda lacivert eyelinerı almadığa pişman oldum :/ Haftaiçi dershaneye gittiğimde bakıcam ama kalmaz heralde :(





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder