Hürriyet Bumerang

8 Ekim 2012 Pazartesi

Yasemin'e Mektup

Bugün o kadar mutsuzum ki... 9. sınıftaki en yakın saydığım arkadaşım Yasemin'in okul değiştirceğini öğrendim. 2 yıldır aramız eskisi kadar yakın olmasa da bugün çok mutsuz oldum vedalaşırken o kadar çok ağladık ki ikimiz de :'( Keşke o günleri geri getirebilsek. Okulda o kadar yalnızken o benim yanımdaydı. Her şeyimi onunla paylaşıyordum. Sırdaşımdı o benim. O da en yakın arkadaşlarıyla paylaşmadığı şeyleri benle paylaşmıştı ben de onunla. Beden eğitimi salonunda o sohbetimiz başlamasaydı eğer belki bu kadar yakın olamazdık. Ama iyi ki birlikte iletişime geçmişiz onunla, iyi ki sırlarımızı paylaşmışız. Onu tanıdığım için çok mutluyum.
Bütün bunları içimi dökerek yazdım. Yaseminciğim belki okur bunu ve hislerimi anlatmış olurum...
O hayatımda tanıdığım en önemli, en sevimli, en sıcakkanlı, kendime en yakın hissettiğim insanlardan birisi.
Umarım gittiği okulda çok mutlu olur bitanem.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder