Hürriyet Bumerang

24 Ekim 2012 Çarşamba

Haftasonu

Bu haftasonu sınıfımıza bu sene gelen ikiz kardeş olan arkadaşlarımın evine gittim. Beraber korku filmi izledik. Paranormal Activity 2: İzlerken çok tırstık ne yalan söyliyim ama o kadar da korkunç değildi :D
Bir de bu minik Dior parfüm setini tanıdıkları Free Shop'tan getirmiş onlar için. Çok sevimliler :) Ben de yurtdışına gittiğimde bunlardan görürsem alıcam.
Şimdi ben kaçıyorum sevgili okuyucularım. Yine ikizlerle İstinye Park'a gideceğiz. Akşam döndüğümde post yaparım. Öptüm hepinizi :)

2 yorum:

  1. Güzel filmdir. +18'di ve ben bunu kuzenlerimle izlemiştim. 7 yaşında kuzenim de izlemişti asghgfdsd :D

    YanıtlaSil
  2. o kadar da korkunç değildi ama +18 olcak kadar :D 7 yaşında çocuk bile izleyebilir gerçi ben bu yaşımda uzun süre etkisinden çıkamıyorum onu bilemem :D

    YanıtlaSil