Hürriyet Bumerang

3 Ekim 2012 Çarşamba

School Trip

Bugün okulda Ahmet Hamdi Tanpınar Müzesi'ne ve Gülhane Parkı'na gezimiz vardı. Yarım günlük olması kötü oldu serbest kıyafet giyinemedik ama ben sevdim bu geziyi yine de :) Müzenin alt katında piyano vardı ve sınıf arkadaşımız Toprak bize mükemmel bi parça çaldı :) Çocukta cidden yetenek var. Bir de müzeden sonra Soğukçeşme Sokağı'na gittik. Orada hep beraber Asmalı Cafe'de oturduk. Sıcak çikolata içtim ama bence hiçbişeye değmez iğrenç bi tadı vardı önermem. Yeni gelen kızlarla oturduk orada. Cidden çok sevdim 3ünü hemen kaynaştık tam benim gibiler onlar da :) Yeni arkadaşlar edinmeyi seviyorum. O zamaaan "New is always better." diyorum ve yazımı burada bitirip sizi fotoğraflarla başbaşa bırakıyorum..
P.S: Şu ayı heykeline çoook güldüm :D

2 yorum: