Hürriyet Bumerang

8 Eylül 2012 Cumartesi

Bodrum Tatilim-4

Bu kombin öyle aman aman güzelliği olan bi kombin değildir. Aceleyle giyilmiş özensiz spor kıyafettir. Bu yazımdan sonra yarın Bodrum Merkez gezimizi, ertesi gün de oradaki köpek aşkımı anlatıcam. Yani kombin postlarının sonuncusu diyebiliriz bunun için. Buradaki kombinimde Şortum LCW, Bluzum Mango, Çantam CK, Ayakkabım NW.
O gün sabah Cennet Koyu'na gitmiştik denize girmek için. Denizi o kadar güzel ve temizdi ki yüzmeye doyamadım :D Burada da bikinimin üstüne klasik şort-atlet ikilisini giydim. Atlet Mango, şort Kasha, terlik Accessorize.
Başka bir gece de gezerken yerel bi butikte Pride Fashion yakaları gördüm. Bu mercan rengine bayıldım ama orjinalliğinden emin olamadığım için almadım. Aslında yakaları pek sevmem ama bu yakaya bayıldım çok da yakıştı bana diye düşünüyorum. Orjinalleri nerede satılıyordu bilen var mı?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder