Hürriyet Bumerang

4 Eylül 2012 Salı

Bodrum Tatilim-1

2 gün önce Bodrum'dan döndüm. Dün resimleri ayıkladım. Bugüneyse postu hazırlamak düşüyo :D Bodrum çok güzeldi. Ben geçen sefer Merkez'de kalmıştım. Bu seferse Türkbükü'ndeydim. Söyledikleri gibi çok ünlüye rastlamadım :D Sadece Orhan Gencebay'la karısını gördüm. Karısı bizim tanıdığımız olan Leyla teyzenin butiğinin sürekli müşterisi :D İlk gün alışma zamanıydı. Önce bi yarım saatliğine denize gittik. Benim bileğimi balık ısırınca korkudan çıktım bi daha da giremedim o gün :D Suyu o kadar berraktı ki ayaklarımızın resmini bile çektim :D Denizden çıkınca sitenin havuzuna girdik. Tabi orada balık olmadığı için rahatça yüzebildim :D
Akşam ise Türkbükü sahiline gittik. Önce orada Leyla teyzenin kızıyla ve Alışverişkolik Junior'la beraber Suma diye bi cafede takıldık, frappelerimizi içtik. Ardından da gezintiye çıktık. Oradaki bileklik satılan yerlerden fosforlu bileklik aldım iki tane.
Kombin olarak ilk gün olduğu için etek topuklu ayakkabı falan seçtim :D Etek&Üst: Zara Çanta: CK Ayakkabı: Bambi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder