Hürriyet Bumerang

30 Haziran 2010 Çarşamba

Flormar No:408




Flormar 408 no bu ojemi taa 1 ay önce optimumdan almıştım. 1 aydır deneyemedim ama bugün denedim ve süper bi renk. Tam bi nar çiçeği. Makyaj günlüğünde gördüğüm nar çiçeği inglot farla aynı renk bir de parlatıcım olsa bu 3ü tadından yenmez :P :D Bu aralar zaten nar çiçeği, pudra pembesi ve sedef yeşiline kafayı taktım :D Acilen pudra pembesi renkte bi etek veya babet lazım bana :D Neyse konuya dönelim. Ben bu ojenin yapısını da rengini de sürülüşünün kolaylığına da bayıldım. Nar çiçeği severlere kesinlikle tavsiye ederim ;)

2 yorum:

  1. gerçekten çok hoş bir oje. Bende de var hatta şuan tırnağımda:D çıkarmaya kıyamıyorum çok güzel duruyor. formülü de çok güzel flormarın diğer ojeleri böyle olmuyor.

    YanıtlaSil
  2. aynen ya bana da formülü bi değişik geldi öbür flormar ojelerden farklı ve daha güzel :D

    YanıtlaSil