Hürriyet Bumerang

21 Haziran 2010 Pazartesi

Polo

Dün abim geldiği için alışverişe çıktık ve yine Tepe Nautilus'a gittik. Önce abim için baya bi zaman harcadık ve ona kıyafet aldık. Onun işi bitince de hele şükür bana sıra geldi. Ne zamandır polo yaka t-shirt istiyodum Polo'dan. Girdik Polo'ya ben direk polo yakalara gittim tabi :D Allahım ne kadar çok ne kadar güzel renkler vardı öyle hangisini denesem diye kararsız kaldım. Gerçi çoğunda M beden kalmamıştı. Pembe istedim yoktu bedeni, turkuaz istedim yoktu, mor istedim yoktu. Sonra da çok güzel 2 tane yeşil aldım ordan bir de lacivert. Yanında da daha önceden deneyip beğendiğim şortu aldım. Gittim kabine giy çıkar giy çıkar bi hal oldum. Sonunda açık yeşilde karar kıldım ve onla beraber şortu aldım. Şort gerçekten de istediğim gibi koyu renk kot :D Orda da bi yarım saatimizi harcayıp çıkmış olduk. Şort iki türlü kullanılabiliyo. Kenarında düğmesi var katlamak için. İstersek normal kullanabiliyoruz istersek kısaltabiliyoruz :D Polo'nun t-shirtlerini de tavsiye ederim. T-shirt 39 tl şort da 89 tl.








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder