Hürriyet Bumerang

22 Şubat 2010 Pazartesi

Modemim geri geldii :):)

Hele şükür modemim geri geldi. 1 haftadır modemsizdim internetsizdim malesef :/ Bu haftasonu Cuma günü amcamlara gittik akşam. Balık sefası yaptık :) Kaç kilo balık tutmuş öyle baya da lezzetliydi :D Amcamın 1 oğlu 1 kızı var. Zaten oğlu bizde kalıyo evi okuluna uzak olduğu için. O gün gittiğimizde de E. ablamın dolabını karıştırdım :) Bir sürü kıyafeti var ve dolabı acayip dağınık. İçlerinden bu mavi gömlek tuniği beğendim ve denedim. Çok yakıştı bana valla :) Giymişken de fotoğraf çekmeden olmaz tabi. Çok beğendim bunu ya. Bu gömlek tuniklerden istiyodum ben de. Bi de koyu mavi yani ben de koyu mavi istiyodum. Çok beğendim ama bana vermedi bunu :'( :P İnşallah buna benzer bişey bulabilirim.



Dün de kankamla Tepe Nautilus'a Romantik Komedi filmine gittik. Zaten gitmek istiyoduk. Film çok komikti bol bol güldük :D Fotoğraf çekilmeyi unuttuk ama neyse artık :)
Bir de bugün Heygirl'den aradılar. Bu ayın başında dergiyi çıktığı ilk gün almıştım. Cennetimden Bakarken isimli film için soruyu bilen ilk 100 kişiye 2 tane sinema bileti veriyolardı ön gösterime. Zaten ben de tahmin etmiştim çıkacağını çünkü ilk gün aldığım için ilk 100 kişiden biri olma ihtimalim fazlaydı.
Neyse artık yetişebilirsek ona gidicez perşembe günü. Yarın da okulda İtalyanca hocamız İtalyan Kültür merkezine film izlemeye götürcek. Neyse artık iyi geceler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder