Hürriyet Bumerang

11 Şubat 2010 Perşembe

Bağdat Caddesi


Dün tam okuldan çıkıyodum telefonumu müdür yardımcısında unuttuğumu fark ettim. Gittim aradım yok yerinde. Fen Lisesi'nin müdür yardımcısına gittim her zaman anahtar olurdu bu sefer yoktu. İlköğretim'in müdür yardımcısına bile gittim yine de bulamadım. Ben de gidiyim dedim. Tam çıkıyodum bi baktım abim. Şaşırdım birden. Allah'tan o kadar oyalanmışım yoksa kaçırcaktım abimi :) Sevgilisiyle birlikte gelmişler. Çok sevindim ya özlemiştim sevgilisini de :) Abim dedi nereye götüreyim sizi diye ben zaten Bağdat Caddesi'ni özlemiştim gidelim dedim. Gittik ilk başta biraz dolaştık. Sonra da acıktık Bambi Cafe'ye girdik. Kaşarlı dürüm döner aldık üçümüz de. Tadı güzeldi yani beğendim. 1 saat orada oturduk falan sohbet ettik. Sonra kalktık Starbucks'a gittik. Caramel Macchiato içtik. Onun da tadını beğendim zaten Starbucks'ın içeceklerini seviyorum :) Abim de gittiğinde en çok ondan içiyomuş. Bağdat Caddesi çok güzeldi ya. Bir de M.A.C'in önünden geçerken çok komik bakıyodum ya çok seviyorum orayı :D:D Bağdat Caddesi'nde Watsons da varmış arada. Ben yeni gördüm yazın görmemiştim. Keşke Caddedeyken fotoğraf çekilseydik bloga koyardım ama üşendim :D Zaten okul formasıylaydım. Akşam da 6.30da döndük. Çok eğlenceli bi gün geçirdim. Süperdi gerçekten de abimle sevgilisi çok eğlenceliler :) İnşallah bir dahaki geldiğinde de götürür abim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder