Hürriyet Bumerang

20 Eylül 2016 Salı

Mini Sephora Alışverişi

Minik alışverişler ve küçük, sevimli hediyeler sizi de mutlu ediyor mu?

Beni çoook mutlu ediyor. Bu nedenle geçtiğimiz hafta tatildeyken yaptığım mini alışveriş ruhuma çok iyi geldi.


Arkadaşımla Alsancak'ta gezinirken vakit harcamak için Sephora'ya girdik. Orada gördüğüm minik ürünler arasındaki bu tırnak eti kremi çok hoşuma gitti gerek içeriği gerek kokusu olsun. Portakal ve havuç kokusunun hafif hafif burnunuza gelmesi çok hoş bir his. Aynı zamanda da tırnak etlerimi yumuşatıp bakım yapması bu ürünü favorim yaptı.


Kasaya gitmeden önce hazır mini alışveriş yapıyorken bir de pudra süngeri attım sepete. Çünkü Watsons'tan aldığım pudra süngerim parça pinçik olmuştu. Ben de Rimmel Stay Matte pudramı sürmek için kaliteli bir sünger almak istedim.


Kasaya gittiğimde ise kasadaki görevli beni çok mutlu ederek minik bir parfüm testerı verdi. Dedim ya minik boy ürünleri çok seviyorum, bu nedenle de o sırada da çok mutlu oldum. Ayrıca Sephora'dan ilk defa böyle nazik bir hareketle karşılaşmam nedeniyle görevliye teşekkür ettim. Böyle çalışanlar oldukça alışveriş dünyanın en güzel aktivitesi haline geliyor :)



Herkesi öpüyorum :):)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder