Hürriyet Bumerang

9 Eylül 2015 Çarşamba

Pink

Herkese merhaba, tatildeyken internet sıkıntım vardı bu sebeple ne video yükleyebildim ne de blog yazabildim. Artık İstanbul'da olduğuma göre geri döndüm demektir. Aklımda çok güzel video fikirleri var :) Ama öncelikle burayı da boş bırakmak istemediğimden sizinle uzun zamandır paylaşmadığım kombin postu yapıyorum.  



Tatildeyken hep rahat kıyafetler giyindim. Bu şort-bluz takımı da onlardan biri. Rahtlık demişken Birken'lerimi de ayağımdan çıkarmadım. Bir de akşam serin olur diye bu ince kimonomu giyindim (tabi ki soğuktan korumadi :D) Bu kimonoyu H&M'den çok uygun bi fiyata aldım, düz elbiseler ve bluzlarla çok yakışıyor. Ayrıca plajda da bikininin üzerine giyilmelik, bir taşla iki kuş ;) Eğer beğendiyseniz H&M'de gördüm ben geçen gün, bi bakın derim :) 
Şort: Markasız
Bluz: Zara
Kimono:H&M
Terlik: Birkenstock

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder