Hürriyet Bumerang

18 Haziran 2015 Perşembe

A day with Family

Geçtiğimiz günlerde ailemle beraber gitmeyi en çok sevdiğimiz yer olan Fenerbahçe'deki askeri bölgeye gittik. Ne zamandır gidemeyişimizi yaz aylarının gelmesiyle sonlandırmış olduk. Askeri bölge dediğime aldanmayın çalışma yeri değil yemek yeme, oturma yeri cafesi falan var :) Nedense her gittiğimde huzur doluyorum. Fenerbahçe'yi zaten çok severim, bir de askeriyede deniz kenarında ailemle beraber oturup çaylarımızı ya da biralarımızı içince değmeyin keyfime :D Ben de ne kadar uzun zamandır kombin fotoğrafı paylaşmıyordum, o gün giyindiklerimi çekip paylaşayım dedim. Düz spor bir elbise giydim tişört gibi, altına da o gün hava serin olduğu için çorap giydim. Ceketimse benim 11 yaşındayken çok severek aldığım pembe ceketim, evet çocukken birazcık(!) tombiktim :D Yıllar sonra denedim bol bile geliyo düşünün artık.




Elbise: H&M
Ceket: LC Waikiki
Çanta: Mango
Ayakkabı: H&M



Canım ailem :)


Son olarak ise aile her şeyden daha önemlidir, onlarla geçirilen 1 saat arkadaşlarla geçirilen 1 haftaya bedeldir. Bu yüzden ailenizi aksatmayın, onlara birkaç tatlı söz söyleyin, sürprizler yapın. Emin olun küçücük şeylere sevinecek, size her şeyden daha çok değer verecek tek kişiler onlardır. Yaşlı teyze moduna mı bağladım ne :D Ama dediğim gibi cidden hayattaki en önemli şey aile, bu yüzden onları kırmamaya özen gösterin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder