Hürriyet Bumerang

13 Mayıs 2015 Çarşamba

H&M Bağdat Caddesi

Her zamanki gibi H&M açılışını da gecikmeli olarak yazıyorum. Çoğunuzun bildiği gibi H&M sonunda Bağdat Caddesi'nde mağaza açtı ve 22 Nisan'da bu mağazanın açılışı vardı. Biz de İlayda'yla beraber gittik açılışa. İlayda da benim gibi H&M aşığıdır :D Aslında bizim amacımız ilk 200'e girip indirim kuponu kazanmaktı ancak 2 saat öncesinde bile mağazanın önünden geçerken çoktan dolmuştu sıra. Biz de indirimi falan boşverdik Party Bus'ın müzikleriyle eğlendik :D Yalnız dediğim gibi sıra çok kalabalıktı ve içeriye grup grup alındık. Bi yarım saatten fazla bekledik önlerde olduğumuz halde. Binayı çok beğendik, 4-5 katlıydı ve baya geniş alana yayılmıştı. Malesef o sırada video çekmeye odaklandığımdan pek fotoğraf çekemedim :D Ama kesinlikle mağazaya gitmenizi öneririm aradığınız her şeyi bulabiliyorsunuz :)
Not: Dediğim gibi video çekmeye odaklandığımdan fotoğraf çekmeyi unuttum, en kısa zamanda kanalıma H&M Vlogu yükleyeceğim :) Beni takip etmek için tık tık



İlayda'nın elindeki aksesuar çok güzel değil mi ben çok beğendim :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder