Hürriyet Bumerang

1 Mayıs 2015 Cuma

ELCA



Herkese yeniden merhaba, bugün ikinci postumu yayınlamamın sebebi yarın çok yoğun olduğumdan post yayınlayamayabilirim. Buna artı olarak bugün cuma yani akşamüzeri haftasonu başlangıcının keyfini yapan izleyicilerim iki yazı birden okusun istedim :)
Başlıktan da anlayabileceğiniz gibi geçtiğimiz haftalarda yaptığım ELCA alışverişimi yayınlamak istedim. Sadece MAC'ten 3 ürünle yetindim. Hepsi de benim favorim olan pembenin tonları :D




Ürünlerden ilki Just Jewels isimli oje. Sırf bunun için gitmiştim aslında ELCA'ya, alışveriş manyağı yanım tabi ki beni durduramadı :) Rengi çok açık pembe ama içinde sedefler ve simler var. Simlerin rengi tam olarak resimde göründüğü gibi mor-gümüş. Tırnakta aşırı güzel duruyor, hele ki uzatmışsanız. O kadar sevdim ki tekrardan ELCA'ya gidip tükenmemişse yedekleyebilirim. Fiyatı 14 TL. Mac ojelere (aslında herhangi tüm markaların ojelerine) normalde olan fiyatını vermem çünkü sadece bir oje, Gratis'ten uygun fiyata aynı renkleri alabilecekken neden gidip bi ojeye 50 TL vereyim ki? Bu ojeyi de sırf ELCA'da bulabildiğim için ve aynı rengi başka hiçbir markada görmediğim için aldım. Ayrıca paketleri çok güzel değil mi? Kutuları da ürünlerin kapakları da simli. Ayrıca yılbaşı koleksiyonu olduğu düşünülürse tam yerinde bir düşünce. Simler yılbaşından daha çok neye yakışabilir ki :)



Diğer iki ürün ise Cremesheen Glass'lar. Aslında ikinciyi Dazzleglass sanmıştım çünkü simleri çok büyük, ancak evde kutuyu açtığımda Cremesheen olduğunu farkettim. Çok da umursamadım sonuçta Dazzleglass gibi duruyor :D Simleri fazla olan pembemsi bir mor, içinde de mavi-gümüş ışıltılar var. Mavi ışıltılara bayıldığımı biliyo olabilirsiniz, daha önce bahsetmişimdir. Bir de en sevdiğim marka olan MAC'ten olduğu için tadından yenmiyo. Diğeri ise içinde hafif ışıltılar olmasına rağmen düz bir renk gibi duruyor. Lila tonlarında pembe bu da. Bir gün de seçimimi pembeden yana kullanmasam herkes şaşırcak zaten :) Bunu da çok beğendim ben ELCA'ya gitme şansınız olursa tükenmeden alın derim. Bunu ismi Seeking Adoration, diğerinin ismi Social Season. Kırmızı gibi birkaç renk daha vardı standda. Eminim kendinize göre bir renk bulabilirsiniz.
Cumanın verdiği rahatlıkla ve ailemle geçirmiş olduğum günün huzuruyla doğru düzgün bir post yapmaya güç bulabildim. Umarım sizin de gününüz istediğiniz gibi geçmiştir :) Herkese iyi haftasonları! Öpüldünüz :)
Bu arada bazen postlarımı Instagramda paylaşıyorum, takip etmek isterseniz kullanıcı adım aysegulcandannn. Ve Youtube'da bu hafta içinde toplu bir alışveriş videosu çekeceğim, orada da beni Ayşegül Candan olarak bulabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder