Hürriyet Bumerang

7 Nisan 2015 Salı

Nutellalı Türk Kahvem

Eveet güne kahvesiz başlayamayanlardansanız size sabahın bu saatinde muhteşem bir kahve önerim var: Nutellalı Türk Kahvesi. Ben evde kendime yapıyorum bazen ve çok severek içiyorum. Zaten ikisi de çok sevdiğim şeyler olduğu için tadını sevdim, kahvenin acılığı ve nutellanın tatlılığı birbirini dengelemiş. 


Öncelikle bi fincan suyu cezveye koyup üzerine bir tatlı kaşığı kahve koyuyoruz. Sonra isteğinize göre toz şeker ekleyebilirsiniz ancak nutella koyacağımız için yeterince şekerli olacaktır zaten. Ondan sonra bir tatlı kaşığı nutella koymak tam dozunda bi tatlılık veriyor. Siz zevkinize göre daha az veya daha çok koyabilirsiniz. Orta ateşte sürekli karıştırarak kaynamasını bekliyoruz. Sürekli karıştırmak benim deneyimlerime göre daha köpüklü olmasını sağlamak demek :D



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder