Hürriyet Bumerang

14 Ekim 2014 Salı

Mac Dudak Kalemi&Lipglass

Yine geç kaldım ama bi türlü yazamadım bu postu. Neyse geç olsun güç olmasın :) 
Mac alışverişimden bahsetmiştim size. İlk defa dudak kalemi aldım. Ama rengi tam benlik fuşya pembe :D Lipglass ile renkleri de çok yakın olduğu için ben lipglassın altına sürdüm. Cidden saatlerce çıkmadı dudağımdan. Bişeyler yedim içtim lipglass azıcık bulaştı ama hiçbir şekilde renk kaybı olmadı. Dudak kaleminin rengi Dynamo, lipglass da The Simpsons serisinden Red Blazer. Benim gibi pembe hastalarına kesinlikle önericeğim bi ton :D 





Bu sadece dudak kalemi uygulanmış hali. Dudağı kuru göstermese bu şekilde de kullanılır güzel renk veriyo.



Bu da lipglass uygulanmış hali. Lipglasslar Mac'in en sevdiğim ürünleri. Hem renkleri hem parlaklığı çok güzel. 


4 yorum:

  1. Çok yakışmış, güzel günlerde kullanın :) Pembe herkese yakışmıyor bence :)

    YanıtlaSil
  2. Ne kadar güzelsin maşallah=) Ama gfc nde hata var takipçin olamıyorum o yüzden:( onu düzeltirsen olcam ama=)

    YanıtlaSil
  3. çook teşekkür ederim :* Malesef çok denedim ama onu düzeltemedim bi yol bulabilirsem çok iyi olucak, blogger kontrol panelinde ekle kısmı var oraya blog adresimi yazınca ekliyo ama dediğin gibi kolay yol olarak gfc nin hallolması lazım

    YanıtlaSil