Hürriyet Bumerang

8 Haziran 2014 Pazar

Cosmetic Haul

Geçenlerde çok küçük de olsa bi kozmetik alışverişi yaptım. İlki içindekileri çok beğendiğim Clinique set, ikincisi Flormar'dan eyeliner. 



 
Bu seti almamda Chubby Stick ve High Impact Mascara etkili. Chubby Stick balmın hem rengini hem de yapısını çok beğendim. Ancak 1 haftadır bulamıyorum nerede kaybettiysem çok üzüldüm :( Bulamazsam yenisini alıcam. Far paletinde ise blushed ve french vanilla rengini beğendim. Bir de şu pembeli turunculu makyaj çantası çok iyi oldu hem rengi güzel hem de işlevsel :D



Flormar Passionate Dots koleksiyonunu indirimde görünce eyelinerını bi deniyim dedim. Sürümü çok rahat kapağında fırçası var. Rengi de çok güzel bi lacivert ama tek sorunu göz kapaklarına çok bulaşması. Geçen gün arkadaşım günün sonunda sen far mı sürdün çok dağılmış dedi yani o derece :O İndirimde çok ucuza aldığım için pek bişey kaybettim diyemem ama boşuna masraf aslında biraz daha para verip kalitelisini almak varken.  

2 yorum:

  1. Merhabalar,
    Sayfanız harika görünüyor,
    Bloğunuzu yeni keşfettim ve izlemeye aldım :))
    Bana da beklerim. http://fatoscatadlar.blogspot.com.tr/
    İzmir'den sevgiler,

    YanıtlaSil