Hürriyet Bumerang

10 Şubat 2014 Pazartesi

H&M Haul (From Finland)

Finlandiya'dan herkese selaaam :) Daha dün geldim ve 1 hafta burada kalacağım. Dün grubumla beraber bavullarımızı tren istasyonundaki emanete bırakır bırakmaz Helsinki turuna çıktık. Sokakları, binaları öyle çok beğendim ki. Benim kaldığım ev ise eski bir farm house (çiftlik evi). Fotoğrafları daha sonra ekleyeceğim ancak güncel olarak takip etmek isteyenleri instagram hesabıma yönlendiriyim :D (aysegulcandannn) 
Her neyse ben H&M haulumdan bahsedicektim size. Biliyorsunuz ki euro çok yükseldi ve ne alırsam alıyım pahalıya geliyor. Dün H&M'de indirim kısmında bu güzellikleri görünce dayanamayıp aldım. Özellikle pantolon çok ucuz geldi. Coconut body splashi ilk başta çok beğenmeme rağmen evde sıkınca bi sevemedim. Belki birisine hediye ederim gibime geliyor. Tırnak stickerlarını çok beğendim. Ve sadece 1 euro. Bi dahaki gittiğimde başka çeşidi var mı diye bakıcam. Sonuncu ise tam anlayamasam da sanırım tırnak etleri için krem, itme çubuğu, el kremi ve törpü. Bu da sadece 1 euro sudan ucuz (ciddiyim) :D 
Benden bu kadar. Şimdilik size iyi akşamlaar :*





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder