Hürriyet Bumerang

20 Ocak 2014 Pazartesi

İnceleme: iPhone 4S

Merhaba sevgili izleyicilerim. Bu yazımda size Turkcell teklifleriyle kontratlı cihaz almanın avantajlarından bahsedeceğim. Size yardımcı olmam daha olanaklı çünkü ben de bu kampanyadan yararlandığım için bu konuda bilgiliyim. Ben yaklaşık iki yıl önce Turkcell'den kontratlı olarak iPhone 4S almıştım. Yeni cihaz almak istiyorsanız bu size önerebileceğim bir yol. Hem paketiyle beraber oluyor hem de fiyatı daha avantajlı geliyor. Ben 2 senedir seçtiğim pakete göre bir ödeme yapıyorum. Cihazdan ayrı olarak alsaydım paket daha pahalıya gelirdi. Siz de eğer Turkcell'den cihaz almak isterseniz link burada: Tık Tık
Ben iPhone 4S 'den son derece memnunum. Öncelikle ekran kalitesi çok iyi. Ben ne zaman bir fotoğraf çeksem ekranda çok güzel görünüyor. Diğer telefonlarla karşılaştırınca ekranı ve parlaklığı çok net gözüküyor. Kamerası da 5 megapiksel. Bir telefon için çok iyi bir kamerası var. Işık ayarları da güzel ve gün ışığında çok net fotoğraflar çekilebiliyor. Bir diğer güzel özelliğiyse indirilebilen programlar. Fotoğraf efekt programlarından oyunlara, eğitim öğretimle ilgili uygulamalardan fal uygulamalarına istenilen bir sürü şey indirilebiliyor. Sosyal medyanın en iyi kullanılabildiği telefonlardan biri. En önemli kısımlarla ilgili benim yorumlarım böyle. Herkese iyi akşamlar diliyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder