Hürriyet Bumerang

25 Ekim 2013 Cuma

Haftanın Güzellikleri 14

Yine eski fotoğraflardan koyucam bu bölümde çünkü bu hafta hiç fotoğraf çekmedim ve diyette olduğumdan da bişey yiyemiyorum pek :/ 

Kahve Diyarı'nda kahvenin yanında bu sevimli çakıl taşı çikolatalarını getiriyolar ve ben bayılıyorum :D


Yazdan kalma bi günden mavi dondurmaa, canım çekti :(


Bi tanıdığımız Paris'e gitti ve bana bu cüzdanı getirmiş, çok sevdim :)


Dersanede sıkıldığım bi günden. Bileklik; Accesorize


Yediğim son Oreolu pasta :((


Bunu da merak ettiğimden aldım, bi zamanlar frambuazlı Crunch vardı ona benziyo. 


Gratis'te gördüm. Tadı güzel, öneririm.


Minik kuzenimden merak edip aldım, o kadar da abartılcak bişey yokmuş :D




Happy Moon's'un kahvaltısını beğendim, son güzel ve istediğimi yiyebildiğim kahvaltıydı :((


Arkadaşım Rusya'ya gitmişken çikolata kaplı Oreo ile bu Toblerone'dan istedim. İkisinin de tadını çok seviyorum ama belirli bi kiloya ulaşana kadar dolaba kaldırdım :D 


Tavuk Dünyası'nı daha yeni denedim, beğendim. 



VS'de pembe hastası olarak bu çantayı beğendim. Aramıza 500 TL gibi bi fiyat girdi malesef :D Anneciim bu yazıyı okursan hediye alabilirsin bana bunu :) 
Neyse ben çok gevezeleştim :D 
Başka bir postta görüşmek üzere. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder