Hürriyet Bumerang

25 Nisan 2013 Perşembe

Vakko Esmod İstanbul Tanıtım Günü

Bugün Vakko Esmod Tanıtım Günü'ne davetliydim. Davet okulumun da olduğu Nakkaştepe'deki Vakko Moda Merkezi'ndeydi. Öncelikle söylemeliyim ki yıllardır servisle önünden  geçiyorum ve çok merak ediyordum Vakko Moda Merkezi'ni. Tahmin ettiğimden de güzelmiş içi. Konferans salonunun bulunduğu yerdeki cafeyi ve dizaynını da çok beğendim.






Konferansta Esmod okulu, köklü geçmişi ve eğitimi anlatıldı. Esmod'da kısa süreli eğitimler olduğunu biliyodum ve başlama tekniklerini falan öğrenmek için bu kurslara katılmak istiyordum. Bu yaz Temmuz'da yaz okulunun olacağını öğrendim ve belki katılırım diye kartını aldım :)



İkramlardan bu minik cupcake ve sevimli turtayı aldım, baya lezzetlilerdi zaten çikolata ve turta hastası olan bana göre :D


Ve Vakko Esmod'un katılanlara verdiği tanıtım kitapçığı ile not defteri ve kalemi.



2 yorum:

  1. vakkonun herşeyini seviyorum
    ama outletinden alıyorum genelde
    neden acaba :))
    takibe başlıyorum şimdi
    sevgiler

    YanıtlaSil