Hürriyet Bumerang

23 Ağustos 2012 Perşembe

Ünlü Stili 1 - Mila Kunis

Eveet ben de artık ünlü stili bölümü yapmaya karar verdim :) Moda blogları kadar pek usta olmasam da kendi zevkime göre kıyafetleri yorumlayacağım. İlk ünlümüz Mila Kunis olsun dedim.
İlk olarak kırmızı halı stiliyle başlamak istedim. Gerçi pek fazla fotoğraf yok ama bu bikaç elbisesini de yorumlamak istiyorum. İlk resimdeki lila elbisesini rengi, tonu çok güzel ama modelini pek beğenemedim. Bana pek uygun değil. İkinci elbisesi çok güzel modelini beğendim rengine aşık oldum :D Üçüncü elbise ise model bakımından pek beğenemesem de Mila Kunis'in fiziğine çok güzel oturmuş. Yalnız o dudak üstü kenarı çizgileri bazen bende de oluyo en sinir olduğum şeydir o çizgiler :(
Sıra benim en sevdiğim olan stilde. Bu 3 kombinini de çok beğendim. Özellikle sondaki uzun salaş elbiseli olanı. Benim de hep hayalimde olan kombindir ama boyum dolayısıyla uzun elbise giyemiyorum. Ah bi 10 cm uzun olsaydım, bu kombini üstüme geçirip, elime kahvemi alıp Nişantaşı sokaklarında dolaşsaydım ne olurdu? Neyse bana da milleti kıskanmak düşüyormuş demek ki :/ Kim bilir belki o sandaletler yerine 10 cm topuklu giyersem belki hoş durabilir bu elbise üzerimde. İlk iki kombini de beğendim ama 2.yi daha çok. Çok tatlı olmuş bu kombinle ve fönlü saçlarıyla :) Ayrıca bacaklarını da kıskanmıyorum değil bu kızın. Off kıskançlık krizi geçirmeden bu resmi geçmem lazım :D
Bu stili de kot stili yaptım. İlk kombini çok sade ve salaş. Sanırım bi film çekiminden bu resim. Altındaki mini şortuyla, beyaz atleti ve oduncu gömleğiyle çok hoş görünmüş. Hoş o bacaklar bende de olsa ben de çuval giysem güzel gözükürüm :D İkinci kombini de siyah kot pantolon, blazer ceket ve platformlu topuklularıyla gayet güzel görünmüş. Bence her kadının dolabında siyah düz model bir topuklu ayakkabı olmalı. Bende ki de soru zaten olmayan var mı? :D
Son incelememizde de yüzünü inceliyoruuz. Gerçi pek incelencek bişey yok zaten melek gibi bi yüzü var; burnu, gözleri, dudakları her ayrıntısı güzel :) Makyajı da hep sade ve güzel. Bence en güzel ünlüler arasında Mila Kunis yer alıyor :D Bu stil incelememin sonuna geldiiik. Bir sonraki stil incelememizde kimi görmek istersiniz sevgili okurlarım?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder