Hürriyet Bumerang

10 Haziran 2012 Pazar

Geçen haftam;

Yakın arkadaşlarımdan birinin doğum gününü kutladık. iPhone'un shazam uygulamasını kullanmaya başladım. Bayıldım buna anında buluyo müziği :) Kitchenette'in yaz için olan pembe limonatasını denedim, ferahladım. Bağdat Caddesi'nde tanıtım yapanlardan biri bana bu sakızı verdi. Beyaz Fırın'ın dondurma kuplarını ve limonlu dondurmasını çok beğendim :) Accessorize'dan plaj terliği aldım. Bol bol alışveriş yaptım (bu sadece bir günlük ehhehe :D) Gratis'e Essence geldiğini duyunca durur muyum tabi ki de birkaç parça şey aldım :D Ve ojeleri elimde denedim. BBW'nin Black Raspberry Vanilla duş jeli ve vücut losyonu samplelarını kaptım :D Kesinlikle büyük boyunu alıcam jelibon gibi kokuyo mükemmel :) Parmağıma Hello Kitty kurdelesi çizdim. nerden mi aklıma geldi? Belki hatırlayanınız vardır yıllar önce MAC HK koleksiyonu çıkardığındaki partide geçici dövmeler yapıyodu ve ben bloglarda görüyordum bu dövmeleri. Parmağa HK kurdelesini çok beğenmiştim :) Ama tabi o zaman ortaokuldaydım ve sadece bloglardan takip ediyodum her şeyi :( Dövme olarak nasıl olur sizce? Ama yaptırırsam 1 aylık geçici dövme yaptırırım kalıcı bana göre değil. Arkadaşımla film izleme günü yaptık ve B&J dondurmalarımızı aldık. Ve Bershka'dan daha önce bahsettiğim ayakkabılarımı alırken bu topukluları denedim. 10 üzerinden 9 veriyorum. Tek kusuru burun kısmının iğrenç bir biçimde açık olması :( Burnu kapalı olsa mükemmeldi.

2 yorum:

  1. çok eğlenceli bir post olmuş çok beğendim blogunu :)

    ben de bekliyorum :)
    http://rosaygrismoda.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler ben de bloguna baktım ve izleyicin oldum :)

    YanıtlaSil