Hürriyet Bumerang

2 Haziran 2012 Cumartesi

Dutch Girl 2

Eveet sayın izleyicilerim bu sene de bitti sayılır dün son sınavımızı olduk ve kurtulduk :) Peki ben geçen hafta misafirimle neler mi yaptım:
Öncelikle onu kapalı çarşıya götürdüm. Tarihi mekan görsün biraz :D
Daha sonra Ayasofya Sultanahmet falan gezdirdim. Sultanahmet köftesi yedik ama açlıktan resmini çekmeyi boşverdim :D
Macun yedirdim ona Sultanahmet'e gelmişken yemeden gitmesin dedim.
İki Starbucks sever bir araya gelince ne olur: Starbucks'a giderler :D O Starbucks brownieyi tavsiye ederim tadı sufle gibi.
Karaköy'de Cherrybean Coffees diye bi yer keşfettik içecekleri çok güzeldi.
Yoldaki tezgahlardan herhangi birinde gözlükler denedik. Bu modeli deneyince anladım ki Prada'nın o ünlü gözlüğü benim yüzüme hiiiiç gitmez :)
Annemle onun annesini tanıştırdık resmen saatlerce tercümanlık yaptım ikisi arasında :D
Ertesi gün de alışveriş merkezine götürdüm alışveriş yapsın diye ama Benetton kulaklıktan başka bi şey almadı.
Ve uzun zamandır yemediğim bir şey olan waffle yedik. 1 haftamız böyle geçti aslında ilk gün fotoğraf çekmeyi unuttum Bağdat Caddesi'ne gitmiştik ama kızın şansına yağmur yağdı Happy Moons'ta tıkılı kaldık :D Çok sinir bozucu bişeydi ama şimdi hatırlayınca gülüyorum :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder