Hürriyet Bumerang

4 Mart 2012 Pazar

Doğum Günüüm :)

Eveet dün doğum günüm olduğunu söylemiştiim. Bütün gün ne yaptığımı anlatmakta sıra şimdi de :D
Ama size bir sürprizim vaaar. Yüzümü blogda açmaya karar verdim :)
Aslında pek düşünmüyodum ama zaten artık yüzünü kapatan kalmadı blog dünyasında.
Bi de sıkıldım artık sürekli yüzümü kapatmakla uğraşmaktan :D
Neyse önce öğlen en yakın 2 arkadaşımla buluşup Bağdat Caddesine gittik. Bu seferlik McDonalds'a gidelim dedim yemek için. Normalde pek sevmem orayı bu sefer hamburgeri çok güzel geldi baana :D Big Mac yedim ama çok acıkmıştım napiyim :D Ordan çıkıp Krispy Kreme'e gittik. O kadar çok canım donut çekmişti ki fotosunu çekmeden mideye indirdim :D Hava yağmurlu olduğu için eve gitmeye karar verdik ama önce caddedeki çınar denen minik yere uğrayıp yurtdışından gelen bu farklı şeyleri aldık. Skittles şekerler ve pamuk şeker sakızlardan aldık. Çok güzel önce pamuk şeker çiğnedikçe sakız oluyo çok sevdim ben :D Gerçi tadı çabucak geçiyo ama olsun :/
Eve geldiğimizde hediyemi açtım ve çok beğendim arkadaşım 3 tane beğendiğim BBW vücut spreyi almış :) Gerçi ben cherry değil strawberry istiyodum ama ondan kalmamış :( Ondan sonra Monopoly oynadık. En son da doğum günü pastamı kestik ve fotoğraf çekildik. Pastam kesilmiş haliyle fare kulağına benzemiş :D Bu arada pastam frambuazlı yani en sevdiğimden :D Dünüm böyle geçti bakalım bugün de yazı gelicek mi :)















Kombin:
Tunik: LCW
Tayt: Defacto
Trençkot: Koton
Çizme: Bambi
Çanta: Mango
Eldiven ve atkı: Hediye (o atkıyı kafama bağlamamın sebebi kulaklarımı soğuktan korumaktır :D)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder