Hürriyet Bumerang

8 Ocak 2012 Pazar

Cevahir

Dün arkadaşımla gezmek ve indirimden birşeyler almak için Cevahir'e gittik. Çok kalabalıktı sinir oldum :/ Önce lavaboya gittik kıyafetimizi düzelttik falan kombin fotoğrafı çektik. Sonra Köfteci Ramiz'e gittik. Köfteleri güzel tavsiye ederim en son 2 yıl önce falan yemiştim unutmuşum tadını :D Ondan sonra Özsüt'de tatlı yemeye gittik. Bananas diye bi pasta yedik muzlu ve çikolatalı. O kadar beğenmedim ben güzeldi ama beklediğim gibi değildi. Ama görüntüsü güzel :D Ondan sonra alışverişe devam ettik. Ben Bershka'da lacivert bi hırka beğenmiştim okul için ama bulamadım onu kırmızısı vardı ve indirimde değildi. Sonra Stradivarius'a girdik. Bir de ne göriyim? Yazın beğenip alamadığım turkuaz elbise rafta asılı duruyo hem de nerdeyse yarı fiyatına düşmüş :D Benden mutlusu yoktu o anda gittim anında M bedenini alıp giydim ve sonra doğru kasaya gittim. Hiçbi güç alıkoyamazdı beni o elbiseyi almama :D Sonra Zara'da bikaç şey denedim ama beğendiklerimi alamadım çünkü okulda giymek için hırka almam lazımdı :( Bu mavi kazağı aldım neyse en azından dışarıda da giyebilirim :D ama aklımda bir sürü şey kaldı inşallah onları da alabilirim ( hiç sanmıyorum ama :( ) Vee Zara'da gezerken kimi gördüm tahmin edin? Pascal Nouma :) Çok tatlı zenci ya :D Fotoğraf çekildik. Parfümü çok güzel kokuyodu :D Aslında Bağdat Caddesi'ne gidicektik ama yağmurlu diye gitmedik Cevahir'e gitmişiz iyi ki :D Bir de Cevahir'e Victoria's Secret açılıyomuş. Çabucak açılsın ki gidebiliyim :D Nişantaşı'ndada varmış ama oraya gidemedim daha. Dün böyle geçti işte. Daha nice alışveriş yapabilmem dileğiyle :D
Kombinim:
Pelerin: Koton
Bluz: Burberry
Etek&Hırka: Zara
Çizme: Bambi
Çanta: Mango










Bu arada resimleri koyarken kayıtta yazı yazarken resimler gözükmüyo. Bağlantı gözüküyo bu yüzden de hangi resim hangisi bilmediğimden resimlerin altına yazı yazamıyorum :( Böyle toplu olarak yazmam gerekiyo resimleri de toplu olarak koymak zorunda koyuyorum. Sizin de öyle mi oluyo kayıt yazarken?

5 yorum:

  1. Ayy ne şeker anlatmışsın herşeyi hehehh :)) Çok doğal yazmışsın çok hoşuma gitti :) Güle güle kullan aldıklarını ;)

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim :) burada her şeyi çok içten gelerek anlatıyorum günlük gibi :)

    YanıtlaSil
  3. Canım kayıt girdiğinde önizleme tuşuna basarsan hangi resim nerede görürsün. Altına da istediğin gibi yazarsn. Ben öyle yapıyorum..

    Aldıklarını güle güle kullan, elbise çok şirinmiş :))

    YanıtlaSil
  4. soldakı elbıseye bayıldım

    YanıtlaSil
  5. Grace: ben de bayıldım o elbiseye
    kybeleninrenkleri: teşekkürler keşke düzelse ama eskiden böyle değildi :(

    YanıtlaSil