Hürriyet Bumerang

9 Ağustos 2011 Salı

Bağdat Caddesi

Dün arkadaşla Bağdat Caddesindeydik. Bayadır gitmiyodum özlemişim caddeyi :D Ondan ders notlarımı almak için buluşmuştuk. E buluşmuşken de gezmeden, birşeyler yemeden olmaz :D Önce mağazalara bakındık. Yemek için Kitchenette'i seçtik. Ben mantı ve favorim olan naneli limonatadan aldım her zamanki gibi :D I love it diyorum yok böyle bi lezzet :D Kitchenette'a gidenler bence bi naneli limonata içmeden dönmesinler diyorum. Bi de pembe limonata gördüm menüde o neli acaba çok merak ettim. Deneyen varsa tavsiye eder mi :) Ordan çıktık ve Gratis'in önünden geçerken uğrayalım dedik. Ben 3 tane ojeyi kestirdim gözüme girdiğim gibi ve hemen aldım :D Oradan çıkınca bi Starbucks yapalım dedik ve favorimiz olan ahududulu beyaz çikolatalı cheesecake ile beraber vanilya frappucino içtik. İkisini beraber denemenizi tavsiye ederim hele bir de cheesecake manyağıysanız :) Sıkıldık sonra sahile inelim dedik ve yarım saat boyunca falan fotoğraf çekildik sahilde. Aralarında çok tatlı olanlar da var çok iğrenç olanlar da :D En son da dönmeden önce Flormar'a uğradık ve ben merak ettiğim iki ojeyi aldım. İkisinin de benzer renkleri var bende Claires'ten ama bunların tonu farklı :D İşte gün bitti ben Kadıköy dolmuşlarına atlayıp eve geldim. Eğlenceli bi gündü :)
Kombin:
Atlet: Mango
Şort: Polo
Çanta: CK

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder