Hürriyet Bumerang

23 Ocak 2011 Pazar

Son alışverişler

Of yazı eklemeyeli ne kadar uzun zaman olmuş. E anca yani sınavlardı, derslerdi 1 aydır çok yoğundum kusura bakmayın. Bu ara içerisinde bir sürü yeni şey aldım indirimlerden. Aldıklarımın hepsi indirim ganimeti yani ehehehee :D:D Dün yeni alınan kozmetikleri eklemiştim bugün de kıyafetleri ekliyim dedim. Nasılsa vakit bol artık sınavlar da bitti kurtulduk :D
Gelelim aldıklarımaa...
Zara indiriminin ilk günü sabah teyzemden eve dönerken Historia'nın önünden geçiyoduk. Orda Zara olduğunu hatırladım girmek istedim. Biz de girdik. Çok sessiz sakin görünce noluyo dedim acaba bugün değil mi indirim :D Sonra baktım indirim başlamış baya. E tabi biz de sabahın daha 10.30'unda gidersek öyle olur. İyi oldu zaten rahat rahat alışverişimi yaptım. Ama vakit yoktu o an 10 dk'da bu ikisini beğenip alabildim. Daha almak istediğim çok şey vardı ama :( Bikaç şey daha denemiştim ama onlar olmadı güzel durmadı üstümde. Lacivert hırkayı okulda giyerim diye aldım, t-shirt'ü de dışarıda taytla hırkayla beraber falan giyerim diye aldım :D



2 hafta önce de Başakşehir'e teyzeme gitmiştik. Orda Deposite Outlet varmış. Gittik oraya. İyi ki Mango Outlet vardı yani yoksa hiçbişey yoktu. Bi de Hotiç, İnci falan vardı. Girdik Mango'ya ben doğru çantalara gittim. Bakınırken bi baktım aradan pembiş küçük bi çanta bana göz kırpıyo :D Aldım hemen denedim ve bayıldım rengine. 40'lı bi fiyattan 16.90'a düşmüştü. Şaşırdım o fiyata. O an zaten kimse durduramazdı beni :D Onu kasaya gönderdik ben biraz daha bakındım. Sonra bu siyah şortu gördüm. Çok beğendim. Hem kışın çoraplarla hem de yazın giyerim diye denedim. Sonra fiyatına bi baktım neye uğradığımı şaşırdım yani :D 67'den 16.90'a mı ne düşmüş o da. İnanamadım o kadar indirime. Bulmuşum o kadar ucuza kaçırır mıyım aldım hem yaza da hazırlık olmuş olur :D



Son olarak da geçen hafta öbür teyzeme gittik. O gün de Capacity'e götürdü teyzem bizi. Orada bakınırken Gap'te indirimi gördüm ve girdim içeri hemen. Ne zamandır bu kapşonlu sweatlerden istiyodum. İndirimde 120'den 80'e düşmüş. Aslında amacımız bi çizme bir de çanta almaktı o gün ama bunu çok beğenince ben annem de dayanamadı aldı. Sonra başka mağazalara bakındık falan Accessorize'a girdik. İndirim bölümündeki çantalara baktım ama beğenemedim bi model. Ben de indirim olmayan bölüme baktım ve gördüğüm anda bu çantaya vuruldum. Keşke o da indirimde olsaydı ama çok beğendiğim için indirimsiz de olsa aldım :D Fiyatı 99 TL. Ordan çıkınca da son olarak çizme bakmaya gittik. Geçen sene de çizmemi Bambi'den almıştık bu sene de ordan aldık. Bikaç model denedim ben bunu beğendim. Aslında grisi de güzeldi ama ben bu rengini aldım. Okul formamla da daha iyi uyar diye. Arkasındaki detayı da hoşuma gitti. Fiyatı da indirimdeydi 200'den 100'e düşmüş. İşte son aldıklarım bunlar. Baya almışım yine ya. Bikaç tane de çorap falan aldım Penti ve Calzedonia'dan. Onları da belki eklerim ama Penti'yi açtım bile çoktan :D Bugün belki birkaç tane daha yazı ekleyebilirim. Onlardan biri de çoraplar olur heralde :D






2 yorum: