Hürriyet Bumerang

26 Aralık 2009 Cumartesi

Alışveriş

Bugün annemle Tepe Nautilus'a gittik. Hazır carrefour'da makyaj ürünlerinde %50 indirim varken Loreal Glam Shine aldım. 305 numaralı olanından. Rengini beğendim. Zaten glam shine istiyodum bu indirim iyi oldu :) Sonra ordan çıktık kot etek aradık. Heryere baktık ama bi güzel bulamadık ya çok uzun ya çok kısaydı. Tam ümidimi kesmişken Zara'nın önünden geçtik. Zara'ya daha önce birkaç kez girdim. Onda da kendime bir şey almadım. Bugün girdiğimizde tam isabet olmuş ki çok güzel bi kot etek gördüm. Hemen kaptım ve denedim :) Sonuç süperdi. Çok beğendim eteği. Resmini çektim ama telefonun bluetooth'u yüklenmediği için resmi atamadım pc'ye. O işi halledince resmini koyarım. Umarım çok geç olmaz :/ Sonra oradan çıkınca The Body Shop'a girdik. İlk defa Body Shop'a girdim ve çok beğendim. Hinditan cevizli ve çilekli lip balm denedim. Çok güzeller. Daha sonra gittiğimde alıcam :) Ayrıca Glam Shine'ın rengi buna benziyo :)

2 yorum: