Hürriyet Bumerang

20 Nisan 2016 Çarşamba

Fıstık Yeşili

Herkese merhaba,
Umarım uzun zamandır sürdürdüğüm yokluğumda bana kızmamışsınızdır :( O kadar yoğunum ki bir ara blogumu kapatmayı bile düşündüm. Ancak bu benim hobim ve boş zamanlarımda yazdığımda mutlu oluyorum, bu nedenle aralıklarla da olsa son gaz devam :)
Bugün makyaj dışında bir paylaşım yapasım geldi. Havaların ısınmasıyla beraber hepimiz yazlık, incecik kıyafetlere geçiş yapmış bulunmaktayız. Ben de baharlık giysi devrimi bu fıstık yeşili, güzel mi güzel, tiril tiril bluzumla açtım :) Bu aralar bu tarz kıyafetleri o kadar beğeniyorum ki, son 1 ayda 2 farklı renk daha aldım, bir sonraki postların konusu olabilir ;)








Bluz: Mango
Pantolon: Kadıköy Çilek Sokak
Ayakkabı: Bambi
Çanta: Longchamp
Kolye: Altınbaş (Boynumdan neredeyse hiç çıkmıyor)
Şahmeran: Kadıköy'de herhangi bir bijuteriden almıştım.

Herkese iyi haftalar ve huzurlu günler diliyorumm, güzel havaların keyfini çıkarmayı unutmayın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder