Hürriyet Bumerang

7 Ağustos 2015 Cuma

Revlon

Herkese merhabaa! Geçen hafta Watsons'ta Revlon indirimi varken çok istediğim Colorburst 230 numara ruju aldım. Revlon Türkiye'ye geldiğinden beri ben gidip sürekli bakıyodum, bu rengi deniyodum, kendime yakıştırıyodum ama almıyodum. Çünkü fiyatı pahalı geliyordu. Elbet indirime girer diye bekledim. Sonunda zafer benim oldu :D %40 indirimle 30 TL'den 18 TL'ye düştü. Dudakta o kadar güzel duruyo ki. Kendime en çok yakıştırdığım nude tonlardan biri oldu. Bir de o mentol etkisi yok mu, ben bayılıyorum. Zaten çocukluğumdan beri babamdan dolayı bayılırım mentollü şeylere, hep eve mentollü kocaman şekerlerden getirirdi. Ah anılar :D Bi ruj alırken yanında da indirimde olmasa da en çok beğendiğim ojeyi aldım; 260 numara Girly rengi. Resimde de görebileceğiniz gibi içinde kocaman parıltıları var altın ve mor renklerde. Her ikisini de almanızı öneririm. :)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder