Hürriyet Bumerang

11 Temmuz 2014 Cuma

İnceleme Yazısı

Biz kızlar her zaman yumuşak ve güzel kokan saçlarımızın olmasını isteriz değil mi? Şahsen benim saçlarımda ne şampuan ne krem kokusu kalmamasından yakınan biri olarak en çok istediğim şeylerden biridir bu. İstediğim yumuşaklığı ve kokuyu (birkaç saatliğine de olsa) veren bi ürün buldum: L'oreal Elseve Extraordinary Oil. Kokusu tarçın gibi ve çok hoş bence. Tabi bu kişiden kişiye göre değişen bir olgu ama. Ben tercihen iki günde bir veya istediğim zamanlarda bu yağı saçlarıma sürüyorum ve yumuşaklığının keyfini tüm gün çıkarıyorum :) Şimdi siz bu ürün yağ, saçta yağlanma yapmıyor mu diyeceksiniz. Hayır yapmıyor çünkü zaten saç uçlarına sürülüyor, diplerde herhangi bi yağlı görünüm olmuyor, uçlarında da daha sonradan çirkin gözüken hiçbir şey olmuyor. Ben Watsons Card ile indirimden 9,90 TL'ye aldım. İki gün önce baktığımda indirim hala devam ediyordu. Eğer tarçın kokusunu seviyorsanız ve uygun fiyatlı, saçları yumuşatacak kaliteli bir ürün arıyorsanız ben kesinlikle bu ürünü öneririm :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder