Hürriyet Bumerang

11 Temmuz 2013 Perşembe

Haftanın Güzellikleri 12

Blogger Bazaar 2'de çok kalamasam da Misscookies'in cupcakelerinden yemeyi ihmal etmedim :D
Sinemada kavunlu frozen içeceğimle serinledim :)
Abimin şirketten getirdiği yeni Akmina Limongiller ailesi ürünlerini denedim. Ahududulu olan tam benlik ;)
Limon sorbe+beyaz çikolatalı Biscolata Pia'yı denedim ve bayıldım. Limonlu popkeki çok seven biri olarak bunu da sevmemem beklenemezdi zaten :D
K-Flakes'imden kalp şekli çıktı :D
Arkadaşımın sevgilisi Londra'dan gelirken Kinder Happy Hippo getirmiş :) Bayıldımmm...
Patates kroket ve soğan halkasına ölüp bittiğimi söylemiş miydim?
Hollanda'dan getirdiğim bu keki çok sevdim. Keşke daha fazla alsaymışım :(
Kadıköy İstiklal Cafe'nin sezar tavuklu fettucinisini öneririm.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder