Hürriyet Bumerang

9 Nisan 2011 Cumartesi

Yeni MAC'lerim :)

Herkese selam. Ben bu Mac'leri alalı bir ay falan oldu ama ancak koyabiliyorum :D Aldığım zaman bloga giremiyodum girdiğimde de zamanım pek olmadı falan. Çok sevdim ben bu Mac'leri ya :) Bu arada ilk resim biraz yamuk çıkmış ama.


Bu C-Thru isimli lipglossu kankam doğum günümde almıştı :) Çok güzel bi nude ton. İlk gördüğümde biraz açık gelmişti gözüme ve tenime uymamasından korkmuştum. Ama sürünce çok beğendim. Teşekkür ederim bitanecik kankam :)




Viva Glam Cyndi ruj ve glossu geçen ay aldım. Mağazalardan kalkmasına bikaç hafta kalmıştı. Hala var mıdır Mac'te bilemiyorum ama. Ben bitcek tükencek endişesiyle okul çıkışı koşa koşa Taksim Mac'e gitmiştim :D Bağdat Caddesi'nde kalmamıştı ben de çok istediğim için o kadar yol gittim. Bu ikisine bi bayıldım bi bayıldım sormayın :D Renk, ton, tenime uyması, yapısı her şeyi ayrı mükemmel bunların. Keşke sınırlı üretim olmasaydı ama ya :( Gerçi ben bunları yıllarca bitiremem heralde :D Bu yeni Mac'lerimle çok mutluyum ben bu aralar. Diğerleriyle birlikte minik Mac koleksiyonumu oluşturdum :D Gerçi bikaç tane daha gözüme kestirdiğim ürünler var ama onları da zamanla alıcam. Çünkü annem çok makyaj alışverişi yapıyorum diye kızabilir :D Herkese iyi haftasonları Ciao... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder