Hürriyet Bumerang

30 Mayıs 2015 Cumartesi

NIVEA Lip Butter: Raspberry Rose

Herkese merhaba! Türkiye'ye geldiği günden beri o kadar çok blogger/vlogger övdü ki Nivea'nın lip butterlarını ben de almadan duramadım. Vanilya fındıklısıyla bunun arasında çok kaldım ancak sonunda bu çeşidi üstün geldi. İyi ki de bunu almışım, mükemmel bi kokusu var bence. Zaten frambuazı her alanda çok severim ister yiyecek olsun, ister parfüm vs.



Sırf kokusu mu peki mahareti bu balmın? Tabi ki hayır. Çoğu Nivea ürünü gibi bu da tene zarar vermiyor, ayrıca en çatlamış dudakları bile yumuşacık yapıyor. Ancak yapısı çok katı, parmağınızla sürdüğünüzde baya yağlı oluyor ve yıkadıkça o yağ hissi gitmez ya, öyle bir his oluşuyor. Yine de ben sevdim bu ürünü. Kutusu da çok güzel, nostaljik Nıvea kutularının yeniden tasarlanmış halı. Çocukluğumu hatırlattı bana o koyu mavi teneke kutulardaki el kremlerinden ne çok kullanırdı annem. Bugün de eski günleri yad ettiğime göre bu yazıyı burada bitirebilirim :D Kesinlikle gönül rahatlığıyla tavsiye edebileceğim bir ürün. Bunun orjinali de var ama kokusu nasıldır bilmiyorum, büyük ihtimalle normal krem gibidir. Ben dudağımda o krem kokusunu hissetmek istemediğim için orjinalini almayı düşünmüyorum ama eminim o da bunun gibi dudaklara iyi gelen bir üründür.
Not: Geçen gün kozmetik marketlerinden birinde bunun yaban mersinlisinin de çıktığını gördüm, onu da almayı düşünüyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder